Monday, June 1, 2015

Jaga Kesihatan Sambil Jana Pendapatan Secara "Online"

Teks : Nor Fahidayu Masran

Entry : 8

Keperluan menjana pendapatan selain bekerja makan gaji kini telah menjadi suatu kewajiban bagi saya. Hidup di Ibukota Kuala Lumpur, semua perlukan wang. Bagaimana saya bermula dengan Shaklee?

Saya dulu join shaklee untuk makan sendiri, bukan sebab nak bisnes.. Tetapi bila dah beli sikit-sikit, kawan-kawan pun order sama, sekali dapat cek pula. Teruja sangat masa tu.
.
Ia satu petanda baik bagi saya.. makan-makan, kongsi cerita dengan kawan-kawan pun boleh dapat duit.


Terus tanya upline Nurul Izad  macamana nak mula. Pelahan-lahan buat blog, page & post di facebook. Malu pada mulanya, tapi buat tak tahu sahaja.
.
Kena pula, lepas share tanpa malu terus dapat order. Ulang alik pergi branch buat belian. Stok pun memang tak ada simpan di rumah. Almaklumlah, memang tak ada modal pun. Kasteme bayar, baru pergi beli dan poskan.
.
Dari 2 angka, ke 3 angka dan terus 4 angka. Shaklee bayar bonus tanpa had. Dari shaklee bayar guna cek, sekarang tranfer ke akaun pula. Dari order melalui email dan telefon, sekarang shaklee dah ada web, boleh order terus secara atas talian dan shaklee urus pengeposan. Sangat mudah!
.
Dah rasa, dah jatuh cinta , dah buat, memang hari-hari sebut pasal shaklee. Siapa tak suka, saya pun tak peduli dah. Sebab memang dari dulu ada sahaja viral yang negatif tentang shaklee. Samalah juga macam coca-cola, macam=macam orang cakap, tetapi syarikat coke tetap teruskan promosi, orang tetap beli.
.
Shaklee ada ujian klinikal. Setiap tahun shaklee belanjakan 250 juta usd hanya untuk penyelidikan dan pembangunan produknya. Sebab shaklee hanya hasilkan vitamin yang selamat untuk manusia.
.
Siapa yang nak sertai keluarga shaklee kami, boleh hubungi saya. Hanya bayar yuran keahlian Rm 69 anda dah boleh mulakan bisnes. Buat makan sendiri sahaja pun tiada masalah. Kami tak paksa buat bisnes. Rasai dahulu selepas makan shaklee dan boleh mula bisnes bila-bila masa yang anda suka. 


"Fast Action, Fast Result"


Nor Fahidayu Masran
0162853148
Pengedar Sah Shaklee
SID : 882771
COD : BANDAR BARU SENTUL
PENGEPOSAN SELURUH MALAYSIA