Monday, June 1, 2015

Belajar Menulis Blog Dengan Betul Bersama Akademi Bekerja Di Rumah

Teks : Nor Fahidayu Masran
Foto : Google
Entry :7


Akademi Bekerja Di Rumah
Akademi Bekerja Di Rumah

Sudah lama sebenarnya saya ikut penulisan Puan Masayu Ahmad dan Puan Anys Idayu di ruangan mukabuka. Lama juga pendam nak ikut kelas Akademibekerja Dirumah untuk belajar menulis blog dengan betul. Pendam rasa, sebab belum ada bajet yang cukup.
.
Alhamdulillah,dengan izin Allah jua, akhirnya, saya nekad melaburkan sedikit wang gaji saya untuk ilmu ini. Tidak fikir panjang lagi. Terus sahaja saya "pm" Puan Anys Idayu beritahu nak bersama Kelas Abdr.
.
Dan hasilnya, kini saya bersama-sama mereka. Kelas pula 24 jam sehari. Saya boleh ikut, boleh tanya bila-bila masa saya suka. Hanya secara dalam talian. Kami tidak pernah berjumpa. Tiada paksaaan sebab ia tanggungjawab kita sebagai pelajar. Bila berguru kenalah tahu tanggungjawab.
.
Yang 'best'nya, nama kami semua AYU. Ayu macam tuannya.
.
Jom sertai kami.
Berjemaah lebih baik.

Saya bermula dengan pakej ini. Jika anda juga berminat nak sertai kami, boleh terus hubungi saya untuk maklumat lanjut. 


Saya bukan sahaja dibekalkan dengan ebook-ebook (memang sangat membantu dan berinformasi), diajar langkah demi langkah membina email, blog dan fanpage, malahan saya turut diberi peluang untuk menjadi ejen Dropship (peluang bisnes bagi mereka yang tiada/kurang modal) serta menjalin hubungan ukhwah sesama ahli-ahli lain (membina rangkaian hubungan/networking).