Sunday, September 13, 2015

Celik Emas Demi Masa Depan

Teks : Nor Fahidayu Masran
Entry : 44

Alhamdulillah. Syukur atas segala nikmat pemberian dari - NYA.

Petang ini, ingin saya kongsikan sedikit tentang kebaikkan menyimpan emas. Rasanya semua orang tahu, emas sangat bernilai ketika ini. Bilamana kemelesetan ekonomi berlaku, harga emas semakin naik, nilai matawang pula semakin merosot.

Siapa ada emas, boleh pajak jika nak guna duit. Tebus balik dan bayar wang ansuran setiap bulan. Kita dapat semula emas kita. Nampak tak? Di sini kita ada emas, ada duit.

Jika nak banding nilai Rm50.00 sekarang dengan nilai rm50.00 dahulu. Mana lebih banyak kita dapat beli barang? Jika ada emas lama, kita pajak dan kita dapat duit. Berapa pula nilai emas dahulu yang telah kita pajakkan itu? Nilai emas semakin naik bukan?

Saya ingin mengajak anda semua untuk celik emas. Simpanlah 0.5 gram atau satu gram setiap bulan. Hanya sediakan wang gaji atau untung dari perniagaan anda sebanyak Rm100.00 hingga Rm200.00 sahaja. Duit tersebut anda belikan emas. Cukup 12 bulan kita ada 6 gram (0.5gm sebulan) atau 12 gram emas jika simpan 1.gram setiap bulan. Nampak cara kita simpan emas di sini?

Bagaimana nak mula?

Anda boleh daftar jadi ahli dengan rakan niaga Power Gold. Atau boleh juga anda beli emas melalui agen- agen emas yang berdaftar. Daftar melalui saya sahaja.

Kelebihan mendaftar bersama Power Gold.

1. Dapat beli emas dengan harga upah yang murah

2. Beli emas dapat emas. Emas anda tidak di simpan atau di peram oleh syarikat.

3. Beli emas dapat emas. Setiap pembelian anda akan diberi Rm1 setiap gram.

4. Jika ada kawan nak jadi ahli di bawah rangkaian anda, anda dapat bonus. Dibayar dua kali sebulan.

5. Daftar jadi ahli biasa, percuma 1 gram emas. Jadi ahli solid gold, percuma suku dinar atau boleh juga mendaftar jadi stokis Power Gold.

Jom mulakan langkah anda hari ini.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Nor Fahidayu Masran
Sms 0162853148
Lubukemasmurah.fahidayugold.com